AlieExpress Rose Golden Complete set?

06:39

Hejla.

Upam,da ste preživeli lep Božič!
Si želite čopiče,ki so lepi,mehki in opravijo svoje delo kot se šika,a si jih ne moreš privoščit?
Predstavljam ti celoten set,ki vsebuje vse čopiče,ki jih potrebuješ za celoten videz oziroma niti ne potrebuješ toliko,ampak če se rada igraš z makeupom kot jaz,verjemi,da ne bodo zavrženi.

Sama sem dolgo gledala čopiče nemške znamke Zoeva,ki jih vsi hvalijo,ampak si jih enostavno nisem mogla privoščit,sem pa nekega dne raziskovala malo po AlieExpressu,kjer sem videla Zoeva čopiče. Vedela sem,da niso orginalni,ampak na videz so čisto isti. Bil je ravno čas Black Friday,pa sem si mislila ˝ajd,da vidimo kako bo˝. Prispele so v začetku decembra,lepo zapakirane in vsak čopič lepo zaščiten z zaščitno folijo in plastičnim nastavkom,da čopič ohrani svojo obliko. Tudi torba je bila zaščitena.




Set vsebuje 15 čopičev za obraz in oči ter torbo za njih,ki je dovolj velika za čopiče in kakšna ličila.
7 za obraz in 8 za oči. Za obraz dobiš velik čopič za puder v prahu,za rdečilo,podlago,osvetljevalec,dva za senčenje,razlikujeta se tako,da je bel s sintetičnimi ščetinami za produkte v prahu,temnejši,ki vsebuje naravne in sintetične ščetine pa za kremne produkte. Sama sem poskusila oba s obema vrstama produktov pa sta se oba izkazala,ter čopič za korektor. Čopiči vsebujejo naravne kot tudi sintetične ščetine ali kar oboje za lepši zabris produktov.

 

Za oči dobiš čopič za celotno zabrisovanje senčke v pregib očesa,ki je edini,ki mi ni všeč,saj je malo grob,daljši in mehkejši čopič za bolj precizen nanos senčke v pregib,krajši za nanos na veke,manjši specifičen čopič za zabrisovanje spodnjega dela očesa ali pri trpalnicah,kratki čopič s katerim zabrišemo temnejše senčke,da ustvarimo smokey videz,čopič za obrvi,ter dva čopiča za eyeliner. Eden je za normalno črto ob trpalnicami,zadnji pa ti pomaga narediti čisto,ravno in perfektno wing črto.






Vsak čopič ima enako kot orginal napisano številko ter za kaj je točno namenjen,saj se lahko začetnice hitro zmedejo ob toliko čopičih in to nam res pomaga,da uporabimo čopič za kaj je namenjen. Na koncu je seveda tudi napisano ime Zoeva. Na zadnji strani in v notranjosti torbe pa še COLOR.LOVE,MAKEUP!






Čopiče sem že oprala. Zelo lahko so se očistili,ščetine niso izpadale in po pranju so ostali lepo mehki. Vem,da niso orginalni,ampak sama sem zelo zadovoljna z njimi. Za primejavo sem še naročila Rose Golden Complete Eye set Vol.2 od drugega prodajalca,ki pa jih na žalost še čakam. Pri AlieExpressu je slaba stran čakanje produktov in neznanje,kaj ti bodo v resnici poslali,zato svetujem,da strani raziščete,pogledate spodaj Feedbacke in slike od ljudi,ki so isti produkt že kupili. Vam pa bom še poročala o drugih čopičih,ki jih pričakujem.


Upam,da vam je objava všeč. Lahko pa v komentare še dodate,katere čopiče vi uporabljate,kateri so vas razočarali in kateri navdušili.

Chat with you next time
XoXo Tjaša

You Might Also Like

0 komentarji

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images