Real Techniques Expert Face Brush

02:41

Pozdravljene lepotičke!

Dolgo se nismo slišale,bila sem odsotna zaradi družinskih težav,ampak treba se pobrati in sem se odločila, da vam za Veliko noč ponudim nekaj za brati.

Za vas imam oceno Real Techniques Expert Face čopičem. Kot že veste DM po novem nudi Real Techniques sete čopičev in individualne čopiče,ki si jih prej lahko dobil le z naročilom prek spleta. Sama sem bila te novice zelo vesela. Najbolj sem si želela Expert Face čopiča za podlago. Gobico že imam v lasti kot veste in jo obožujem,ampak za več prekrivnosti sem si res želela ta čopič. 
Ob začetku prodaje so imeli še 30% popust,tako da je cena z 12,99€ padla na 9,00€.



Real Techniques sta ustanovile sestri Samanta in Nicole z Velike Britanije,ki sta prav tako profesionlni vizažistki in Youtuberki,ki sta zelo uspešni. Druge čopiče še nisem poskusila,ampak vse ocene,ki sem jih prebrala in videla so bile pozitivne.

Trdi se, da je čopič zelo čvrst in lepo oblikovan za aplikacijo in zabrisovanje kremnih in tekočih podlag. Kremno podlago še nisem poskusila zabrisovati s čopičem,ampak za tekočo podlago vam lahko zagotovim,da je odličen. Čopič je zelo mehek in podlago zabriše enakomerno in z odlično prekrivnostjo. Na obrazu ne pusti sledi črt in z njim lahko prideš tudi do težko doseženih mest. Lepo zabriše tudi korektor,kar je odlično,če nimaš pri roki gobice. Tudi očistila sem ga že in se lepo da očistit,dlačice ne izpadajo (to bo vidno čez čas,ko ga bom večkrat očistila) in tudi posuši se hitro,da ga lahko ponovno uporabiš.




Z čopičem sem zelo zadovoljna,kot sem prav tako z gobico. Oboje zelo priporočam saj vašo podlago naredi res brezhibno, čopič za večjo prekrivnost,gobico pa za bolj naravno prekrivnost. Poskusila bom še ostale čopiče v kolekciji in vam poročala. 

Tudi ve uporabljate Real Techniques čopiče?
Kako se pa vam zdijo?


Chat with you next time
XoXo Tjaša

ŽELIM VAM VESELE VELIKONOČNE PRAZNIKE.

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Moj expert face je sel ze cez mnogo pranj in je se vedno kot nov :D ampak priznam, da uporabljam bolj rt gobico, mi je bolj vsec koncen finish :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam,da bo tudi moj lepo zdržal,ker je res super<33

      Izbriši
  2. O, super objava! Teh čopičev še nisem preizkusila, čeprav sem slišala same pohvale. Zdaj pa me res mika!

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ohh zelo priporočam☺Javi kako ti bo všeč,če boš poskusila.

      Izbriši

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images